Új év, még több peca – terveim szerint

Ismét eltelt egy év, visszagondolva nagyon gyorsan. Mindenkinek máshogy, mindenkinek más élményekkel, amelyekre majd örömmel fogunk visszagondolni. Január első napjai gyakran szólnak a fogadalmak kényszeres teljesítéséről, felelőtlen ígérgetésekről. Ne tegyük, csak olyat ígérjünk magunknak, amit teljesíteni is tudunk. Már szebb lesz az év.

Apró pici célok, ígéretek, amiket tudjuk, hogy ha akarjuk teljesíteni is tudjuk. És ez a fontos! Akarni! Ne megpróbáljuk, hanem csináljuk. Ha csak megpróbáljuk, gyakran nem folytatjuk, de ha csináljuk és akarjuk, abból bármi lehet.


De most nem is azért csináltam ezt a cikket, hogy hogyan motiváljalak titeket, hanem inkább arról fogok írni, hogy én mit tervezek csinálni, hogy akarom motiválni magam. Ami alapján lehet nektek is lesz benne tanulság (legalábbis nagyon remélem).

2017 szerintem még inkább a felnőtté válás éve lesz számomra, mert elvileg február környékén jogosítványt szerzek, amiért leginkább saját magam dolgoztam meg, nyári és a suli melletti munkából. Emellett a munka kis anyagi biztonságot nyújt a horgászatra, fejlődésre. A legfontosabb fejlődés nekem az autó lenne, mert sajnos családban még nincs autó, így horgászni is nehezebb. Természetesen nem a legújabb BMW-t tervezek venni, hanem valami kisebb, első autónak ideális járgányt, ami elvisz A-ból B-be és vissza, horgászcuccokkal együtt.


Természetesen az előbbi, az sok sok hónapos tevékenység eredménye lesz, úgy mint egyébként az egész pecaévem, mert szeretnék fejlődni, és új módszereket megtanulni. Az első és legfontosabb, amibe mindenképpen bele akarok kezdeni, az a match horgászat. Feederezés után azt gondolom, hogy ez még egy olyan módszer ami nélkül a mai változó világban nehéz minden vízfelületen eredményesen pecázni. Ráadásul nagy eséllyel az eddigi 5 fordulós horgászverseny az idei évben változni fog, amiben lesz egy match forduló, a már csak 3 fordulóra tervezett bajnokságban. Kíváncsian várom.

Versenyzés a másik. Sajnos csak a környéki versenyeken tudtam eddig részt venni, néha gyengén szerepelve, máskor meg nagyon sikeresen. Szeretnék több helyre eljutni, több vizet megismerni, versenykörülmények közt is, és ami még vonz a versenyekben, az a kapcsolatépítés. Kapcsolatok manapság már nélkülözhetetlenek, és sose tudni, hogy mikor melyik sporttársunk tud nekünk, vagy épp mi neki segíteni, nem csak horgászatban!

A „Zirci Pecás” facebook oldalon továbbra is figyelemmel követhetitek a horgászataimat, vagy épp átlagos napjaimat, képek, rövid szöveges bejegyzések formájában. Videót természetesen szeretnék, de ez rengeteg idő, és mint tapasztaljátok, cikk is nagyon kevés van, nem hogy egy videó, amit meg kell tervezni, forgatni, szerkeszteni, ami sokszor több napos tevékenység is. Tény, egy cikk sem tart napokig, néhány óra elég hozzá, csak van úgy az ember, amikor nincs kedve hozzá (és ezt most nem magyarázkodásképpen mondom) Egyszerűen előfordul, hogy az ember a maradék szabadidejében elmegy egyet futni, bicózni, vagy csak pihen, esetleg más társas kapcsolatokat ápol, vagy csak a facebookon lóg… Én is ilyen vagyok. Ez van.

Cikkek lesznek, mint ahogy voltak is, gyakoriságra nem tudok számot mondani, főleg, hogy a tavasz sűrűbb lesz tanulás szempontjából (azok a fránya tételek…) Természetesen nem kell azt hinni, hogy nem szeretem azt, amit tanulok, mert ez nem igaz. Szerencsésnek érzem magam, hogy „csak” egy szakközépbe vettek fel anno és gazdaságit tanulhattam. Mert szeretem, nagyon! Emiatt is kerül háttérbe gyakran a peca, de legalábbis a blogolás. Ez a tanulás fontos, mert magunkba fektetjük, és a jövőnkért tesszük. És ha teszünk a jövőnkért, könnyebben csinálhatjuk majd azt, amit imádunk. Erre törekszem.

Hogy fogadalmakat tettem-e? Igen, tettem, de olyat amit magamért teszek, és azért, hogy még jobban érezhessem magam a bőrömben. Egy kis edzés, bizonyos színek nélkülözése, önfejlesztés. Apró dolgok, de még is fontosak.

Sok sikert kívánok mindenkinek az új évre, fogjatok sok halat, pecázzatok amikor csak lehet! Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!


Szakács Krisztián

Megjegyzések

  1. Sok sikert kívánok én is!
    Egy rendszeres olvasód:
    Mosoni Horgász

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :D
      Remélem idén is sikerül olyan tartalmakat publikálnom, hogy továbbra is maradni fogsz! ;)

      És görbüljön neked is!

      Törlés
  2. Hogyisne maradnék! :)
    Feszes zsinórt!
    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések