Horgászat gyerekekkel

Sokak számára ez heti tevékenység. De számomra nem. Nincs kis tesóm, illetve gyerekem sem, mert ahhoz meg még fiatal vagyok és emiatt volt egyszerre érdekes az a felkérés, hogy egy gyermektáborban tartsak egy kis bemutatót a horgászatról gyerekeknek.


Sokat gondolkoztam, hogy miről beszéljek, mivel horgásszak. Fel is állítottam a fejemben egy vázlatot. Azonban nem igazán volt rá szükség, mert egyből jöttek az érdeklődő gyerkőcök a kérdéseikkel. Így ők irányították a horgászatot én csak asszisztáltam és segítettem nekik.






Egy spiccbotot vittem és egy feedert. Reménykedtem hogy a feederrel néhány pontyot keszeget fogunk, míg a spiccel meg a sneciket. De a parton nagy volt a hangzavar ennyi gyerek miatt így a spiccbot kissé eredménytelen volt, persze azért fogtunk halakat vele is. A legjobb pedig az volt, hogy a feederen is volt kapás és több pontyot, illetve kárászt is tudtunk fogni.


Engem nagyon meglepett az, hogy többen is már egész sok mindent tudtak a halakról, a horgászatról. Sokan meséltek az élményeikről, hogy már miket fogtak és hogy hol horgásztak. Belegondolva az egészbe, én még csak 6 éve horgászok, az ő korukban még unalmasnak tartottam a horgászatot, mert nem volt aki bevezessen a „szakmába”. És ez a legfontosabb, hogy ilyen korban be kell vezetni őket a természetbe, a horgászatba, mert akkor tisztelni fogják a halakat, a természetet és imádni is fogják a horgászatot. Ha ez meg van, akkor már sokat tettünk a jövőnk környezetéért.


Köszönöm a lehetőséget, és remélem lesz majd máskor is lehetőségem 
Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések