Szarvas-tó Bajnoka 4. forduló és a Zirci Buli

Július első hétvégéje előtt  általában egy rendezői csoport elfoglalja a tündéri domboldalt. A cél, mindig az, hogy egy olyan hétvégé legyen, amelyen több ezren, vagy tízezren bulizzanak, szórakozzanak. Én is a bulisok táborához tartozok, így keddtől kezdve vasárnapig legtöbb esetben kint éjszakázunk, napközben meg tevékenykedünk azért, hogy minden megfeleljen a hétvégére. 

Néhány kép, ahogy "beépült" a domboldal













Néhány szó a rendezvényről is essen. Ez a rendezvény a Család és a Barátság fesztiválja, a "Magyar Woodstock". Pénteki napon az igazán nagyágyú a Lord volt, és szólt is rock. Rengeteg ember volt rá kíváncsi, és térdelt le együtt a Vándor dalánál a zenekar tagjaival együtt, és énekeltek közösen Emellett a pénteki napon is rengeteg kiegészítő program volt, és mindez egy ingyenes fesztiválon... !


















A szombati napon a gyerekprogramtól kezdve, a sportig minden volt a kiváló időben. A szombat csúcspontja a Vad Fruttik volt, akik szintén rengeteg embert vonzottak a "dübörgő" színpad elé, és énekelték együtt, hogy Sárga zsiguli, vagy épp a Lehetek én is című számot. 










A vasárnap mindig is a lepakolás napja, de most a horgászverseny miatt nem voltam ott. Ennyien még nem mondták, hogy görbüljön, a rendezők közül sokan kívántak sok sikert, és ezt ezúton is köszönöm, mert akik mondták, tudom hogy olvassák az oldalt ;) Mert ez a rendezvény arra is tökéletes volt, hogy megtudjam, hogy mindenki ismeri a Zirci Pecást... Pedig próbáltam keresztkérdéseket feltenni, de nem sikerült összezavarnom senkit

A versenyen is nagyon jó idő volt, ernyő alatt is rekkenő hőség volt. A halakat bentről fogtam, pár halam ment el, de most végre határértéken belül volt. Majd 18 kilónyi fogás, szektor negyedik hely, még nagy küzdelem lesz a dobogó többi fokáért. Leginkább egy apró lebegő pellettel tudtam halat fogni, halas method mixszel. Ha jól jött ki, akkor 5-10 percen belül kapás volt, míg a mellettem ülő horgászok, akik nálam jóval erősebbek -természetesen próbáltam leselkedni, bár nem sokat tudtam, szóval ők 2-5 percenként fogták a halakat. A dupláját meg is fogták majdnem súlyban. Érdekes látvány volt, hogy mind fejben, technikában és csalogatóanyagokban is mennyit kell még fejlődni.



A versen után hazafele láttam, hogy még a tündéri domboldalon áll egy rendezői sátor, így hazaérve telefonáltam, hogy kell-e még segítség. Mivel kellett, mert az emberek fogytán voltak, így az energia is, így még 4 kilómétert letekerve, egyébként a héten majd 100 kilométert, csak Zirc és Tündérmajor között húztam le. Természetesen segédkeztem, hogy ez a fárasztó, alváshiányos hét vége is eljöjjön, és pihenhessünk már végre egy jót...



Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések