A hó elolvadt, a hóvirág már nyílik, gyönyörűen süt a nap, teljes mértékben tavaszias érzetünk van. Sajnos horgászni még nem lehet, ahhoz kell idő, hogy az eddigi kemény fagyok során meghízott jégpáncélt elűzze a meleg. De ami késik az nem múlik.

Nyílik a hóvirág Zircen
Reggel suliba menet már nem kell a vastag kabát, de még a vékony kabát és pulóver is majdhogynem meleg, Ilyenkor elfog a pecázhatnék, és vágyakozok ki a tóra. Ezért ma délután ki is mentem, körbejártam, nézegettem a jég vastagságát és élveztem a januári napsugarakat. A tónál a hőmérő 16 fokot mért, árnyékban. Hihetetlen, hogy milyen jó idő volt, és milyen jó idő várható a napokban.

Még jég van


Ez egy hétvégi jégminta volt... Azóta már olvadt belőle rendesen, de még mindig vastag a jég 
Remélem, hogy minél előbb lesz horgászható vízfelület a tavon és végre elkezdhetem írni a 2016-os évet a Zirci Pecás történetében :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések