Téli élménypeca? Igen, van…

A fagyok helyett pluszok vannak, hó helyett eső, tél helyett, már már tavasz. Horgászként ez igen csak jó lehetőségeket hozó időjárás, kivétel mikor szakad az eső, és ezt még hatalmas szél kíséri. Ilyenkor az ablakból érdemes csak nézni az időt, és reménykedni, hogy minél előbb eláll, és mikor ráérünk, akkor jó idő lesz. Ezzel én is így voltam, mert a hosszú hétköznapok után felüdülés volt a hétvége. Azonban szombaton szakadt az eső, és vasárnapra sem mondtak sokkal jobbat, szombat délelőtt. De ez szombat délutánra megváltozott, és már a meteorológusok hirtelen napsütést és jó időt mondtak. Ebben bíztam, és reggeli után már a horgászaton járt az eszem.

Kényelmesen összeszedelőzködtem, majd indultam a tóra, és dél előtt fél órával ki is értem. Ebből látszik, hogy tényleg nem siettem, mondjuk a koránkelést se vittem túlzásba. J Tavasszal, és nyáron szívesen kelek fel korán egy jó pecáért, de ilyenkor még annyira nem, mert ekkor a rövid pecákkal is teljesen elégedett vagyok, csak horgászhassak.

Oda ültem le most is, mint az év első zsinóráztatásán, ami sikerrel zárult, így joggal, most is a halfogásban bíztam.

Most is itt ültem le
Rostálással könnyedén érhető el ez az állag


Induljon a buli, látvány és hangulatfokozás
Elkezdtem csalizni, különböző pelleteket, illetve gumikukoricákat. A gumicsalit már húzta is a hal, de nem lett meg. Fél óra elteltével ennyi volt az eredmény, ami jó esélyeket mutatott a horgászatra.

Közben megjött Flórián is, ezután vele együtt horgásztam, közben jókat beszélgetve, az idei célokról kis álmodozásokkal tarkítva.
J



Gyakran lesz látható halakkal 




Aztán megint kapás, ami egy ponty volt, és a gumikukoricára. Jól húzott, de ilyenkor minden kis halnak a húzása is erősnek tűnik, mert még nincs az érzés a kezünkben, hogy mit is jelent a hal húzása, csak az lényeg, hogy érzünk valami ellenállást.







Pezsgőtabletta a kosárba? Miért is ne?!


Ez a hal meghozta a többi halat is, mert folyamatosan bevágtam, és merítettem a halakat, a rövid kis délutáni pecán. Minden perce élvezetes volt, közben jót is beszélgettünk, jót horgásztunk, és ami a legfontosabb, mindezt eredményesen tettük. Sok közös pecánk lesz még a Flóriánnal, szóval érdemes felkészülni rá, hogy többször lesz látható az oldalon.


 Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések