Miért tűntem el a blogról?

Gondolom feltűnt, hogy az utóbbi időben eltűntem. Legalábbis innen a blogról igen, a Facebookról nem, ott folyamatosan volt valamiféle tartalom. De mi az oka az egésznek? Egyszerű lenne ráfogni a dolgot arra, hogy mert nem volt időm, de ez hazugság, ugyanis a nagy része nyár volt a cikkmentes időszaknak. Hát akkor? 

A rendszertelenség. Talán ezt tudom mondani, mivel kiesett az iskola, így eltűnt az hogy hétközben délelőtt iskola, délután tanulás és/vagy meló, hétvége meg peca és tanulás. Mivel az egész egy rendszerbe volt foglalva ahol mindennek meg volt az ideje. Ugyanis nekem egyik fő mondatom, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akarja hogy legyen. Persze ésszerű határokon belül. Viszont jött a nyár, ahol mondhatom, hogy összevissza dolgoztam, volt hogy egy héten 3 napot, volt mikor 7-et és azokat is változóan, délelőtt, délután... szinte mindig máskor. 

Mert tanulni sem árt
Az előző írásban olvashattátok, hogy annyira nem vagyok ősz párti, viszont ha valami miatt szeretem, akkor az ez. Hogy újra van rendszer, amihez alkalmazkodni kell. Persze ez most megint nagyon más, mert egyetem, ahol tapasztalni kell, fel kell venni a ritmust, és alkalmazkodni. De nem félek az egyetemtől, célom továbbra is az, hogy mindent elsőre teljesítsek (nagyon maximalista tudok lenni magammal szemben) és közben a versenyektől, megmérettetésekből sem akarok majd kimaradni. 

Szóval talán észreveszitek, hogy ez nekem fontos lesz, mert akarom, viszont horgászni is akarok... de a kocsiba tankolnom is kell, a horgászatot fizetni kell, és hát egyetem, akkor buli... az sem ingyen van. Ehhez dolgozni is kell. Azaz a tanuláshoz kell igazítani a munkát és a pecát és megtalálni az egyensúlyi pontot (ha már gtk-n vagyok). Viszont itt van nekem ez a Zirci Pecás oldal is. A face oldal nem hoz lelkiismeret furdalást, mert (sajnos) a telefon mindig nálam van, mobilnetem van, emiatt könnyen tudok ott tartalmat szolgáltatni. Azonban itt a blogon egy írás is minimum 1 óra elfoglaltság, jó jó tudom, mindez nem sok, csak azt is figyelembe kell vennem, hogy ott a Magic Maggot Team, és elsődlegesen oda kell a havi tartalmi követelményeket szolgáltatnom, utána ide. Ez már nehezebb. Mert kell hozzá kedv, lendület és idő.

Szóval most azon agyalok, hogy ezt a blogot milyen irányban is vigyem tovább. És kicsit arra gondoltam, hogy igyekszek egy heti menetrendet szolgáltatni, ahol nem csak peca lesz, de igyekszem azt előtérbe helyezni. Arra viszont számítani kell, hogy a bejegyzések rövidek lesznek. Viszont a kezdeteket nem holnapra ígérem, mert nekem is még meg kell alkotnom a szisztémát, anyagokat, ötleteket gyűjteni, hogy hogyan is tudnálak titeket még inkább kiszolgálni. 

Remélhetőleg újra fel tudom pörgetni az oldalt, ami további erőt adhat csinálni. Váltani pedig kell, mert minden változik, ahhoz pedig alkalmazkodni kell... 

Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések