2015 és a Zirci Pecás

Többen kérdezték, hogy mik is az idei terveim! Ennek a kérésnek igyekszem eleget tenni, ezért itt írom le, hogy mit is várok a 2015-ös évtől.

Egy horgásznak a legfontosabb terve, hogy minden pecán eredményes legyen. Ez nálam sincs másképpen ezért az egész szezonomat úgy építem fel, hogy rengeteg apró részre bontom, mindig az előttem álló horgászatra, az előttem álló versenyre koncentrálok. Jelen esetben arra, hogy a szezonkezdő horgászatomon halat fogjak.

A Szarvas-tó Bajnoka versenysorozat 2013-ban indult útjára. Akkor azt gondoltam, hogy kicsit felmérem a tudásom, és igyekszem mindig a legjobb eredményeket elérni. Arra nem számítottam, hogy több fordulóban is dobogóra tudok érni. Mikor ez már többször előfordult, ezáltal ez a cél beteljesült, muszáj volt egy új célt kitűznöm, ami nem lehetett más, hogy a végső eredményben én legyek a legjobb. Ez sikerült, sikerült 2013-ban. És ami sikerült akkor, sikerült 2014-ben is. Akkor idényre mi lehetne az egyik cél? Természetesen ismét a legjobb lenni, de a mezőny erősödik, és egyre többen vannak, akik megakarnak engem szorongatni, így az én dolgom jóval nehezebb lesz, mint az elmúlt 2 évben. A triplázás szép lenne, ezért tenni is fogok, nem állok meg, technikai és elméleti felkészültségemet is jóval magasabb szinten fogom alkalmazni, és ezt is megpróbálom még tovább überelni, hisz ahogy a mondást tartja, "jó pap holtig tanul".


Az imént leírtak, bizony rengeteg munkát és energiát igényelnek. Ezért én mindig apró kis célokra bontom fel, és a legfontosabb. Olyan célokat tűzzünk ki magunknak amiket teljesíteni is tudunk. HA nem így teszünk, akkor ezzel csak magunkat akadályoznánk, ha esetleg nem sikerülne a hőn áhított cél elérése. Ezzel csak csalódottak lennénk, és egy olyan "falat" építenénk magunknak amit csak nagyon nehezen tudnánk lebontani, vagy éppen átugrani. Ezért fontos az, hogy ne legyünk telhetetlenek, ne az legyen, hogy valaki nyújtja a kisujját, de mi már az egész karját kérnénk... 

Az idén cél, hogy még fejlettebb legyek technikailag, ehhez három dologra van szükség: horgászat, horgászat és horgászat, jah és a legfontosabbat nehogy elfelejtsem: horgászat. Ha ez megvan, és a kellő akarat is meg van, akkor a kívánt irányban tudunk haladni, és az eredmény nem fog elmaradni. 
Az országban rengeteg szép vízfelület, rengeteg neves verseny van. Ezek számomra olyanok, amik vonzanak, akarok nyitni feléjük, hisz itt még több tapasztalatra tehetek szert. 


Mivel mindezt amit olvastok, a Zirci Pecás web- és facebook oldal alapján juttatom el hozzátok, szeretném ha ez még több emberhez eljuthasson, az immár megújult, új weboldallal és arculattal. Attól, hogy zirci vagyok nem csak a zircieknek szánom, hanem minden pecásnak, aki szereti a horgászatot, és szeretne jó kis élménybeszámolókat, érdekességeket olvasni. De tulajdonképpen akkor mi is a célom a Zirci Pecással? Ez egy nagyon komplex és összetett kérdés, erre jómagam sem tudom a választ, de azt igen, hogy Nektek! Nektek olvasóknak, akikért ezt csinálom, akik érdeklődésének köszönhetően lassan 1 éve lesz, hogy elindult az oldal. 1 ilyen szempontból nagyon rövid idő, de az bebizonyosodott, hogy van értelme ennek. Kell és muszáj ezt csinálnom, hisz szinte mindig pecalázas vagyok, és ezt szeretném átadni nektek is. Ezért is idén már nem csak írásokkal, hanem rövid kís videókkal is szolgálni fogom az igényeiteket, mert szükség van rá! 

Írta: Zirci Pecás (Szakács Krisztián)

Megjegyzések

  1. Helló :-)

    Egészen élvezetes írások(olvasmányok), szépen szisztematikusan "átrágtam" magam rajtuk, egészen 2015 kezdetéig, amikor az írások átalakultak cfb reklámírásokká. Innentôl kezdve az egész érdektelenné vált számomra olyannyira, hogy az utolsó 6-8 postot már el sem olvastam az ijesztô NAGYBETÛS cfb-s termékek miatt. A sapka csak feltette az íre a pontot. Most búcsúzóul törlöm blogodat a könyvjelzôim közül, de mindenezek ellenére jól szórakoztam (2015-ig), köszönöm. Sok sikert az idei Szarvas kupán!

    üdv rapa

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések