Rókakoma és a horgászat

A hét folyamán elterveztem, hogy Akliba fogok menni busszal, és megkezdem az első helyszíni felkészülést a versenyre. Azonban ez nem jött össze, sajnos az erős szél miatt inkább elhalasztottam, mert nagy szélben nem igazán lehet pontosan horgászni, és egyébként sem túl kellemes egy egész napot a vízparton ülni úgy, hogy a szél folyton süvít. 

Viszont egész héten erre az egy pecára gondoltam, erre készültem, és emiatt nagyon rákészültem, így ki voltam éhezve egy jó horgászatra. Így megszületett a gondolat, hogy csak azért is kimegyek horgászni, de nem egy egész napra, hanem csak pár órára, és nem is Akliba, hanem a Mayer-tóra. Mondanom sem kell, én voltam az egyetlen aki ilyenkor kimerészkedett, hideg hűvös szél volt, szikrázó napsütéssel, hózáporokkal tarkítva.

Neki is láttam a horgászatnak, a cél egyértelmű volt, azaz fogjak halat. Egy kis kárász is siker lett volna számomra, ugyanis majdnem félméteres hullámok voltak, sok esélyt nem láttam a halfogásra. Miközben a spicceket néztem, hirtelen valami mozgolódást láttam a szemem sarkában, a réten. Odanéztem, és lám egy róka volt, a "Mayer-tó rókája". Odamerészkedett hozzám, aztán megnézett, elolvasta a Zirci Pecás táblácskát a kerékpáron, majd odébb állt. Azt vártam, hogy bemegy a vízbe és megmutatja, hogyan is kell halat fogni. Többször is megmutatta már, de megörökítenem még sosem sikerült. Most, mikor megtudtam volna, nem akarta...


Videó a rókáról:


A róka elment, így újra egyedül voltam, halak nélkül. Szerencsére nem sokáig, ugyanis az előzőleg feltett CFB Light Hook Baits- RED ARMY-RED DREAM bojli, azaz epres-halas balanszírozott golyó megtetszett egy pontynak. Jól küzdött, szép volt jó volt, és hal volt. Ez a peca is sikert hoz, és hol van még a vége? 

A "céges" járgány







Tovább próbálkoztam ezen a boton a methodkosárba bújtatva ezzel a csalival, és még adott egy kárászt, és egy keszeget. Mindegyik gyönyörű, erő teljében levő uszonyos volt



A másik boton is a method szereléket használtam, de ott csak élőanyagot raktam a horogra, gilisztát és csontit. Ez a két csali nálam sosem hiányozhat, mert ha más nem ad halat a csalitáramból (igaz olyan csalim nincs is ami még halat nem adott volna... ) akkor az élőanyagban bízhatok, mint megmentő, mert ez biztosan megtud menteni a betlitől, és sok horgászatomon köszönhettem az élőcsaliknak a sikert.

Szóval az élőcsalis bot is várta a jelentkezőket, de nem nagyon akartak jönni. Ekkor úgy döntöttem, hogy a két élőcsalit együtt tűzöm fel a horogra. Ez az apró, de ezek szerint fontos váltás meghozta az eredményt, ugyanis még pár halat köszönhettem neki.


Hódarával dúsított etetőanyag





A szeles, hózáporos napot egész sikeresen zártam, őszintén szólva, egyáltalán nem számítottam ilyen eredményre.

Panoráma a horgászhelyemről

Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések