Csak horgásztam egy JÓT!

Régen voltam már horgászni, ezért pár órára muszáj volt ma is kimennem "lógatni". Úgy mentem ki halakat kergetni, hogy két bot, mindegyiken method szerelék, és lesz ami lesz. Pihenni akartam, keresni a nyugalmat - nem mintha ideges lettem volna. 



Volt nálam egy kis doboz csonti, néhány doboz kisméretű feederezéshez való bojli, és pár órára elegendő etetőanyag. Abszolút nem készültem a horgászatra, de ez a halakat nem érdekelte, szépen jöttek, szép kárászok, keszegek, pontyok. A halak nem voltak finnyásak, jó kapások voltak, semmi más dolgom nem volt, minthogy élvezni a pecát. 



Éppen nyírták a füvet, de a legjobb, hogy itt a fű sose nagy, nincs szemét, nincs cigicsikk, minden a természeté! :)



Kell néha ilyen is, kell az hogy "kikapcsoldódhassunk" kicsit elvonatkoztathassunk a hétköznapoktól, kiszelőztethessük a fejünket. Nem volt sok időm, de nem is görcsöltem azon, hogy mi van, ha nem fogok halat. Egyszerűen kimentem, csináltam azt, amit akkor éppen gondoltam, nem figyeltem, hogy mi mire kap, csak horgásztam, horgásztam egy JÓT!!! És azt hiszem ez mindennél többet ér!






Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések