Szarvas-tó Bajnoka II. forduló (1. rész)

Eljött a Szarvas-tó Bajnoka következő fordulója, így az előtte való héten arra készültem, gondoltam, hogy mit is fogok csinálni, mivel, és persze figyeltem az időjárást. Az első fordulóra rengeteg készültem, ami túlságosan sok eredményt nem hozott, mindösszesen 2 darab hallal, szektor 8. helyet sikerült elérnem, amivel sokan gondolták, hogy már sikerült is megfogni a "Zirci Pecást". Ilyenkor hiába mondtam, hogy van még 4 forduló, és összesen csak 3 forduló eredménye számít, az ilyeneket nem érdekli. De legfontosabb, hogy én sem törődtem az ilyenek véleményével, mert azzal csak magamnak ártanék. Az első forduló eredménye itt elérhető.

Az első fordulóra nem vittem nagyobb mennyiségű gilisztát, csak csalizásra valót. Most viszont az volt a terv, hogy többet viszek, akár etetni is. Ezért szednem kellett. Nem gondoltam azt, hogy nehéz lesz, de az lett. A szokásos "lelőhelyemen" mindösszesen 1 szál gilisztát találtam, amivel semmire nem megyek. Így gondolkodtam, gondolkodtam, de nem jutottam eredményre. Kicsit ideges is voltam ez miatt, úgyhogy elmentem egyet kerékpározni. Egyszer csak egy nagy kupac trágya "termett" az út mellett, ami már régóta ott állt, csak eddig nem tudatosult igazán bennem. De most már fog! 

A kép csak illusztráció

Azonnal mintát vettem belőle, és csak úgy bújtak elő belőle a giliszták. Gyorsan hazamentem vödrökért, és egy kis ásóért, és már pakoltam is a fekete földet a vödrökbe, hogy aztán otthon kiválogathassam a gilisztákat, akiket majd a bevetésre küldök.  Amikor ezzel a művelettel végeztem, a majd 1000 szál giliszta leválogatásával, neki is láttam etetőanyagot keverni. 2 mixet kevertem, az egyik egy tömény halas volt, míg a másik, egy finom, édeskés, kukoricás keverék volt. Még ellenőriztem, hogy meg van-e minden cucc, és mentem is aludni, hisz mire a hosszú lista végére értem, az óra mutatója már az éjszakába lépett. 

A nyersanyag

Benne levő értékes csalik

Hamar reggel lett, de amikor megébredtem, azt hittem, hogy elaludtam. Valamiért azt éreztem, hogy rég elmúlt már 7 óra, holott még csak fél 6 volt. A biztonság kedvéért inkább nem is aludtam vissza, reggel még átnéztem az időjárásra szóló híreket, kicsit olvasgattam a horgászatról, összeszedtem a fejemben, hogy mivel is fogok kezdeni, és hogy milyen időközönként fogok váltani, újradobni, azaz kicsit rendszereztem a gondolataimat.

Hamarosan indulás a versenyre

Írta: Szakács Krisztián
Folytatás hamarosan!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések