Délelőtt iskola, délután horgászat 8. rész - Szokatlanul kellemes ősz

Szokatlanul kellemes az ősz, igazán kellemes, tavaszias időt mutat, pedig már novemberben járunk. Ez a halakra is hatással van, ugyanis a vizek az éjszakai hidegek miatt lehűltek, de a napos már már meleg nappalokban kicsit értetlenkedve úszkálhatnak szerintem a víz alatt.

A pénteki napom nagyon kellemesen telt, mert hamar végeztem a suliban, így hazaérve egy ebéd után, már száguldottam is „pecatankommal” a tópartra, a halak nyomába eredve. Kicsit meglepve láttam, hogy hétköznap lévén voltak a tavon. Bár a javukra szólt, hogy egy szál pólós idő volt.

A délelőtt folyamán jött a nevemre egy csomag a Cfb-től, otthon csak belenéztem, de a vízparton vettem szemügyre igazán őket. Jó kis szagmintavétel… ha lett volna náthám, már nem lenne. ugyanis annyira erős paprikás, fűszeres illata volt az etetőnek, még a peca végén is azt éreztem.


Be is kevertem egy kis adagot, kipakoltam, és már dobtam is a felcsalizott végszereléket a vízbe. A csalikat folyamatosan váltogattam, de egy kárászt leszámítva, nem igazán volt kapásom.


Közeledett a naplemente, érezhető is volt, mert pillanatok alatt vettem fel a rétegeket. Egyszer csak lebukott a nap a horizonton, majd görbült a feeder. Ennél szebb  és jobb időzítés nem is lehetett volna. Végre ponty a horgon, majd szákban. Szuper 



Kiváló fények

A csodás nap végén még sikerült két kárászt fognom, ezen a rövid pecán, szóval igazán sikeres volt szerintem. Gyönyörű fények között kezdtem pakolni, és már sötétben indultam el a kerékpárral haza.
Egyébként ilyen időben érdemes túrázni is menni, jókat kirándulni, a Bakonyban kiváló helyek vannak, így vasárnap a Mórocz tető volt a cél kerékpáron, Zircről kellemes kis túra volt, és gyönyörűen lehetett látni a Várpalota környéki tavakat, és persze a Balatont, gyönyörű volt a panoráma.

A Balaton is látható




Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések