Miért is csinálom a Zirci Pecást?

Többen is kérdeztétek már, hogy miért csinálom a Zirci Pecást. Ez egy nagyon jó kérdés, mindig el is gondolkodom rajta. A válaszhoz vissza kell térni egészen addig, amikor horgászni kezdtem. Az első évben nagyon örültem minden sikernek,  és több helyen láttam, hogy füzetbe írják a horgászatok tanulságait. Ezért a következő évben én is el kezdtem és minden pecáról írtam egy részletes beszámolót magamnak, és mellette még egy külön rovatban vezettem a kiadásokat. Ma már mondjuk ezt nem teszem, mert magam is elszörnyülködnék, hogy mennyit költök horgászatra... De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ebben láttam azt a lehetőséget, hogy mi lenne, ha én mindezt digitális formában kezdeném vezetni. 

A következő télen úgy gondoltam, hogy elkezdek egy kis blogot vezetni magamnak és majd ott láthatom az eredményeket. El is kezdtem, nagyon neve sem volt az oldalnak, ezt még a webnode-s felületen csináltam. Majd láttam a statisztikákat, hogy néhányan figyelgetik az oldalt. Ekkor úgy döntöttem, hogy nyilvánosan csinálom, és kicsit jobban összefoglalom a dolgokat, hogy ne csak én tanulhassak a horgászatokból, hanem ti is. Hiszen az ember mindig a saját hibáiból tanul, de ha máséból tanulhatunk az még jobb!

Még a webnode-s időkből... nem bánom, hogy már nem ott van az oldal


Egy ideig így volt, és a facebookon még nem létezett semmilyen zirci pecás felület, csak a személyes oldalamon osztottam meg a cikkeket. Ekkor úgy döntöttem, hogy érdemes lenne ehhez facebook oldalt kreálni, kíváncsi is voltam, hogy egyedül ilyen témával mennyi lájkot bírok összeszedni. Az elején jöttek az ismerősöktől a lájkok, majd szépen lassan "idegen horgászok" is elkezdték nézegetni az oldalt. És jutottam el szépen lassan, néha gyorsabban a mostani 1200 feletti lájkmennyiséghez. 

Az ünnepi borítókép a Facebookon

és a jelenlegi

Minden nap igyekszem posztolni valami horgászathoz kötődő képet, amiket legtöbbször én találok ki, valami más képből kiindulva. De a legjobb, hogy szeretik az emberek ezt is és a cikkeket is. És ezért jó csinálni a Zirci Pecást. Mert van aki olvassa, rengeteg pozitív visszajelzés jön, azaz értetek csinálom. De hozzá kell azt tennem, hogy nekem ebből 0, azaz nulla forint bevételem származik, időt és energiát rááldozva. De azt nem mondanám, hogy nem kaptam semmit. Mert azért jelentős referenciát jelenthet eddig, MAP és a CFB termékeit se próbálhattam volna ki nélküle... 
Szóval a Zirci Pecás még sok sok halat fog publikálni


Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések