Az eső végre elállt, a nap meg a vízparton talált

Az emberek közérzetét az időjárás, az évszakok, a vele együtt levő emberek nagyban befolyásolják. Itt van az ősz, itt vannak a ködös szürke napok, és egyre több magába forduló emberrel találkozom. Nem szeretem ezt, mert ez másokra is, többek közt rám is kihat. Én igyekszem minden nap a legjobb kedvemben lenni, bár ezt reggelenként az ébresztő óra nagyon el tudja rontani. 


Minden nap igyekszem pozitívan nekilátni az előttem álló óráknak, még akkor is, mikor aznap épp 3-4 dolgozat is vár a suli falai közt. A #napikrisztián rovatom például pont arról szól, hogy miként is dobjuk fel a hangulatot. Néhány osztálytársam nagy kedvelője e rovatnak, melyben épp az aktuális helyzetet elemzem, ironikusan, néha túlságosan is. J

Szóval a hétköznapokon a pozitív felfogással, a vidám órákkal igyekszem jó kedvű lenni. Ezért a hétvégék is sokkal hamarabb jönnek, a nehezebb pillanatok is könnyebben telnek el. Így a hétvége is sokkal közelebb kerül, azaz a peca ideje nincs is olyan messze, mint valójában. Most itt az őszi szünet kapujában már alig bírok magammal, mindig pecázni akarnék. 


Még a sulis osztályok közti vetélkedőn is „kukackodtam” kicsit, és nyertem :D A bal alsó sarokban vagyok látható.
Itt elérhető a kukacoskodás:

A hétvégi pecán egyébként nem sok időm volt, de egy jót horgászni a kevés is elég. Főként azt tesztelgettem, hogy egyedül miként tudok videókat csinálni, hogy majd az őszi szünettől beindulhasson a Zirci Pecás „filmstúdió” 

Az operatőröm


Most nem volt az a cél, hogy céltudatosan teszteljek, hanem csak halat fogjak. Jöttek kárászok és keszegek, én nagyon élveztem ezt is, jót szórakoztam

Azért jött egy egy hal

És nem kellett unatkoznom



Már a hazaúton a Zirci Pecás

Nézzétek a Facebookon elérhető kis „survivor” videómat, ugyanis osztálytársaim szerint úgy ülök ott, mint aki a túlélésért küzd, és majd meg fagy. Egyébként nem igaz, de tényleg leolvasható ez az arcomról. 
Itt érhető el:

Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések