2015-ben is győztem az Ikkuna horgászversenyen

A 2015-ös esztendőben a szeptember hónap igen fontos dátum számomra. Na nem az iskolakezdés miatt, mert azt személy szerint még úgy jó pár hónappal elhalasztanám. Szóval nem az, hanem hogy a szeptemberi 4 hétvégéből 3-szor versenyen leszek. Az egyik már meg is volt, melyről már értesülhettetek, ez volt az amit megnyertem. Lesz még kettő, ott is cél a jó eredmény, de azokról majd essen szó egy másik cikkben.

A verseny a Mayer-tavon volt megrendezve, de sajnos sok embert az előző napok rossz ideje, a hajnali esőzés, kicsit hűvös, viszont igazi őszi idő elriasztott, hogy csalijait bevetve, versengésbe kezdjen. Sebaj, azért annyian voltunk, hogy egy jó kis versenyen részt vehessünk. 10 órakor már áztak a damilok, és már csak a halakra kellett várni, hogy versenybe szálljanak. Pár embernél már az első órában voltak halak, többnyire keszeg kárász, és csak egyetlen ponty került a mérlegelők papírjaira. De annyira nem aggódtam, mert időm, mint a tenger, halak a vízben, „tudás” a fejemben.

Zsíros kenyér 

Várakozás a halra

A díjak

Egyszer csak megtört a jég, kapás. Majd megint. Egyik boton bevágok, majd a másikon is, mert kettő botos megmérettetés volt. Sajnos egyikről sikerült meglépnie a halnak, de a másikat sikeresen partra tereltem. Rögtön csaliztam, dobtam vissza, vártam (nem sokat) majd fárasztottam. 2 órán keresztül volt ez körülbelül, ami elég volt 16 kilónyi halra.

Sok hallal találkoztam :)

És a többiek? Szoros versenyben fogdosták a halakat, csak éppen nem hozzám viszonyítva (Nagyképűen hangzik, de a verseny során nem igazán volt veszélyben a győzelmem az első ponty megfogása után)

A jegyzőkönyv

A verseny nagyon jó hangulatban telt, voltak egymásba „csipkelődések”. Én például, hogy miért fogok annyit, míg aki nem fogott, azért. De hát egy jó baráti horgászverseny az ilyen, persze azért a kellő komolyság is meg volt.

Közben pakoltunk, eljött az eredményhirdetés, ahol igen szép díjakat lehetett nyerni, ezért is megérte küzdeni. Harmadik helyen végzett Schweger Norbert, második helyen Horváth Gábor, míg első helyen jómagam, Szakács Krisztián.

3. helyezett 

2. helyezett

és a győztes


A verseny alatt a víz felett füst szállt, amivel jeleztek az indiánoknak, hogy milyen hosszú lesz a tél… Bár azt nem tudják mit üzentek végül, de a lényeg, hogy egy tál lecsós pörköltre minden versenyző vendégelt volt.



Én nagyon élveztem a versenyt, de azért jó lenne már egy olyan Ikkunás horgászversenyen is részt venni, amin jó idő van…

Nyereményeim


Írta: Szakács Krisztián




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések