Hétfőn még pecáztam, keddtől már szeptember...


A nyár utolsó napja. Tanulóként is és horgászként is szörnyű ebbe belegondolni… Ezért ezt a napot még igyekeztem kihasználni, és egy jót pecázni. Jó idő volt, kicsit szeles, pecára igen alkalmas. Neki is láttam bekeverni az egy féle kevéske method mixszet, mivel sok időt nem tudtam a mai napon horgászatra szentelni… 

Fontos, hogy legyenek terveink, hogy jöjjön a hal!

Igazából nagy mozgás nem volt, akik reggel óta kint voltak halat még nem fogtak. Nem túl kecsegtető érzés így nekilátni. De egyben egy igen jó kis motiváció, hogy én már csak azért is fogok… Majd a végén kiderül gondoltam

A megoldást keresni kellett. Próbáltam különféle csalikat, más-más ízben, és felkínálásban. De nem igazán jöttek. Aztán mikor felraktam a Cfb Full Liveres ízesítésű golyót a tüskére, akkor már jött is hal.

Még egy réteg és mehet a halaknak


Amelyek bátran harapnak rá


Végül azért nem maradtak munka nélkül




Az első hal után nekiláttam tovább fokozni, ezért a kosár közepébe halkivonatot nyomtam, illetve RedArmy pordipet szórtam. Ettől kezdve már nem volt panaszom a halfogásra, bár amíg a megoldásig eljutottam, értékes idő is pergett, így mire belejöttem a pecába, mennem kellett az évnyitóra… A tanév meg már el is kezdődött, kevesebb peca lesz, az is csak hétvégén. De a horgászat kell a suli mellett is, ha gyerek vagy nyugodtan nyaggasd vele a szülőket. Ha szülő vagy, akkor pedig engedjed a gyereknek a pecát, mert neki is kell kikapcsolódás, és persze a motiváció. Ha ügyesen osztja be az idejét, nem lesz gond, hogy a peca miatt nem jutna idő a tanulásra… Na de majd erről később, addig is szép halakat, görbüljön!

Pár hét múlva a szín minden árnyalatában fognak pompázni

Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések