Délelőtt iskola, délután horgászat (5. rész)

Az iskola után, most nem siettem egyből a buszra, hanem még elmentem Veszprémben a Spicc horgászboltba, hogy vegyek pár method kosarat, és csontit. Ezután viszont már mentem is a buszra, amivel még 2 előtt haza is értem, ebédelés és pakolás után, 3 órára kint is voltam a vízparton. Gondolkodtam, hogy hova üljek, de mivel a hátsó hely foglalt volt, ami a tavaszi horgászatok során a legjobb, így előre a nádas mellé raktam le cuccaim, ami egyébként a nyári horgászatok favorit helye. Kíváncsi voltam, sikerül-e majd itt is jó eredményt elérnem, ezen a helyen.


Most is, mint az eddigi horgászataim során az egyik botra végeztem alapozó etetést, 10 kosárnyi etetőt csobogtattam be, míg a másikkal csak egy helyre dobáltam, de nem végeztem külön etetést. Az etetőanyag az ismét az Epres Ponty volt, mely számomra nagy kedvenc a rövid hétköznapi horgászatok során, és mellesleg olcsó is.


Ilyen kosarakból csobogtattam be

Az elején nagyon nehezen jöttek a halak, már elmúlt délután 5 óra, és még csak egy dévérkeszeg, és egy kárász jött. Gondoltam egy kicsit megpróbálom felkelteni a halak figyelmét, így az egyik kosárba, amennyi csontit csak lehetett beletömtem, de ez mellett még minden egyes csalit bedippeltem Haldorádó Mézes Pálinka dippbe. Ezután mintha varázsütésre megindultak volna a halak, a beetetett helyen, míg a másikon még mindig semmi nem volt.



Amint berepült a csonti és elkezdtem dippelni, a halak is sorban jöttek



A dipp, és a dippelt csali


A kiskacsák kikeltek a tojásokból, mikor megijednek, akkor szinte futnak a víz tetején

A Haldorádó Soft pelleteket próbálgattam rajtuk, sorba mind az 5 fajtát, és már csak a Carp Berry volt hátra. Ezt feltettem, már nemsokkal kapásom is lett amit sajnos elvesztettem, de már ez is öröm volt, így azonnal visszadobtam a Carp Berry-s csalit, és pár perc múlva gyönyörű botgörbítős kapás követett. Innentől kezdve szinte folyamatosan fárasztottam, alig volt olyan, hogy mind a 2 bot egyszerre bent lett volna.


A nap legnagyobbja



Egy kosár, de hol a csali? Természetesen benne a kosárban :)


A kosár, és a rajta veszett hal, de a fotó után ment vissza


A nap végére egy elég jónak mondható eredményt sikerült összehoznom, 6 pontyot, és mellette rengeteg apró halat sikerült fognom.

Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések