Verseny előkészület

Ebben a beszámolóban képeken keresztül fogom elmesélni, hogy mi is történt akkor, de itt nem a praktikák és egyéb érdekes dolgok kerülnek majd bemutatásra, hanem a nap történései. A technikákat, és praktikákat majd egy későbbi cikkben szeretném bemutatni, ami szerintem sokak számára érdekes lehet.


Az etetőanyag


Az első halam a nap folyamán


ÉS Domának is


Szél néha erősebb lökéseket is produkált



Napernyődivat most


Napernyő divat régen


majd fotója







Egy fotó, és mész majd vissza







Ilyen is gyakran volt



Tán jobb hal lesz?


Az is lett!


Nagyon szép volt minden része!


Súlya, hát bizony nem volt kicsi





A legyőzője


Csodacsali






Doma nagy halat akaszt, de elmegy



Eközben a másik botján is hal van, melyet nekem kellett megfogni! Ez sem volt kicsi



A versenyt végül megnyertem, és kicsit számolgattam, és kiderült, hogy 2.-nál rosszabb helyen már nem végezhetek a végelszámolásban. Ezért nyugodtan készülhetek a következő fordulóra, ugyanis előnyösebb helyzetben én vagyok! :D

szerk: ( A versenyen szektor 1. lettem, és összesítésben is megvédtem bajnoki címem)


Írta: Szakács Krisztián

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések